Team Droxy
Team Droxy
Posted on Sunday 18 August 2013, 12:00 am, 0 Comment.
Disebabkan aku ada kupon 15% off daripada Zalora yang aku dapat masa shopping raya hari tu, akupun buat keputusan nak gunakannya alang2 duit raya pown dah masuk poket. Buka je laman web Zalora! Buntang mata aku bila header dia tulis ada discount sehingga 80% sempena 1 Malaysia Mega Sale

Begini rupa header dia

Aku pun browse la item-item yang berdiskaun tu. Rupa-rupanya ada item yang diskaun sampai 87%(WOW), wajib sangat beli la tu. Yang lebih menarik item-item ni ada yang hanya bernilai RM 9 je (itulah yang aku mampu beli…T_T), dan boleh tahan juga rupanya
coloured leather belt_ Z HOMME
Adcut n sew tank top_ATYPICAL
wide leather cuff with buckle_ 31 TEN
unusual print T-shirt_ Z HOMME



multi colored flap smartphone case_ BAG_KOK

Bukan ni je, tapi banyak lagi barangan yang korang boleh dapat dengan harga yang murah. Aku cuma senaraikan barang-barang yang aku berkenan.



P/S: klik gambar untuk ke item



Labels:


Intro
General


Ask Us
Anything Here

BEST VIEW USING CHROME . Template by MHZ . Edit by YOURNAMEHERE.